Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Το τέλος των Ελληνικών Αεροπορικών εταιρειών…


Το τέλος των Ελληνικών Αεροπορικών εταιρειών…

Μετά την καταπληκτική ιδέα που είχε η Κυβέρνηση να αυξήσει αδικαιολόγητα τα τεκμήρια αεροσκαφών, είχαμε όπως και με τον ΦΠΑ, τα αντίστροφα αποτελέσματα.
Η Νομική Υπηρεσία της ΥΠΑ συνεχίζει τις διαγραφές αεροσκαφών που απονηολογούνται και φεύγουν για το εξωτερικό. Ο αριθμός τους μέχρι στιγμής ανέρχεται στα 45 και υπολογίζεται ότι σε έξη μήνες δέν θα υπάρχει Γενική Αεροπορία στην Ελλάδα. Τυχόν έσοδα απο ΦΠΑ, φόρους εταιρειών, απασχόληση μηχανικών χειριστών κλπ θα μηδενιστούν.
Και τώρα έρχεται η χαριστική βολή. Η κυρία Διοικητής ΥΠΑ έχει αναθέσει σε επιτροπή την αναπροσαρμογή των παράβολων σύμφωνα με τα Αγγλικά πρότυπα λές και έχει σχέση η Αγγλία με την Ελλάδα και πολύ περισσότερο η Ελληνική ΥΠΑ με την Αγγλική. Οι χρεώσεις είναι εξοντωτικές σε μία αγορά που ήδη έχει πεθάνει και παραθέτουμε αριθμούς ενδεικτικά.
Ετήσιες επιβαρύνσεις ανα αερομεταφορέα για αεροπλάνα 10000€ και 500€ ανα αεροσκάφος. Για πολυκινητήρια ελικόπτερα 12500€ ετησίως και 625€ ανα αεροσκάφος. Υπάρχει μάλιστα και μια αναπροσαρμογή στην περίπτωση που τα ελικόπτερα είναι άνω απο 10 όπου γίνεται 13750€ ετησίως και 725€ ανα αεροσκάφος. Εάν δε προορίζονται για υπεράκτια εκμετάλευση τότε πάμε στα 15000€ ετησίως και 750€ ανα αεροσκάφος όταν ο στόλος δεν ξεπερνά τα 19 πολυκινητήρια ελικόπτερα. Όσο για τα μονοκινητήρια η επιβάρυνση φτάνει τα 8500€ πλέον 375€ ανα αεροσκάφος. Και αν νομίζετε ότι με τα αεροσκάφη ξένων νηολογίων που θέλουν να ενταχθούν σε Ελληνικούς αερομεταφορείς η το αντίστροφο τα πράγματα είναι καλύτερα σας πληροφορούμε ότι η επιτροπή έχει προνοησει και εκεί προτείνοντας επιβάρυνση 10000€ για “τις έρευνες που απαιτούνται απο την ΥΠΑ”.
Ίσως θα έπρεπε κάποιος να θυμίσει στους αρμόδιους ότι στην Ελλάδα υπάρχουν και πολλές αεροπορικές εταιρείες που διαθέτουν μικρό στόλο ίσως και ένα μονο αεροπορικό μέσο και αντιμετωπίζουν ήδη προβλήματα επιβίωσης.
Απο πληροφορίες μας προκύπτει ότι τουλάχιστον οι μισές εταιρείες θα αδειοδοτήσουν τα Α.Ο.C. και F.T.O τους στη Βουλγαρία. Εκει τα παράβολα είναι 10 ευρώ και το κράτος εισπράττει χρήματα με πιο έξυπνους τρόπους.
Ήδη για όσους δέν γνωρίζουν Αυστριακό ελικόπτερο κάτω απο A.O.C. επιχειρεί εδώ και τρία χρόνια στην Κρήτη απο το οποίο η Κυβέρνηση ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, αγνοεί την ύπαρξη του και φυσικά ούτε το ελέγχει. Με μία δραστηριότητα 300 ωρών ετησίως το ελικόπτερο αυτό εισπράτει 450.000 ευρώ, και πολυ καλά κάνει, γιατί ξέρει ότι είναι σε μία χώρα που δέν ξέρει τι της γίνεται.
Κυρία Παπαδημητροπούλου,
Πρεπει να σκεφτείτε κάποιο άλλο τρόπο να βγάλετε λεφτά αλλιώς…
ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦH ΣΑΣ «ΤΑΦOΠΛΑΚΑ» ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡIΑ

http://www.greekhelicopters.gr/helos/?p=3997

Δεν υπάρχουν σχόλια: