Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Έχασε η Βενετιά βελόνι!



Σηκωθείτε όλοι από τις πολυθρόνες, τους καναπέδες, τις καρέκλες και τρέξτε στην Ξάνθη να παρακαλέσετε τον κολοσσό της πολιτικής να μη έγκαταλείψει την πολιτική! Τι θα απογίνει η χώρα χωρίς Ξυνίδη! Μα τόσο εγωϊστής! Πάντως, για να σοβαρευτούμε, μη νομίσει ότι  πηγαίνοντας στο σπίτι του "καθάρισε" και έτσι θα γλυτώσει το ξύλο, όπως και όλοι οι διάφοροι Ξυνίδηδες της πολιτικής που κατέστρεψαν την χώρα...
ΔΕΕ

Σ. Ξυνίδης: «Δεν θα μετέχω στην
"επόμενη μέρα" του ΠΑΣΟΚ»

Την αποχώρησή του από την πολιτική, την «επόμενη ημέρα» του ΠΑΣΟΚ προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Σωκράτης Ξυνίδης.


«Δεν έχω στόχο στη ζωή μου να είμαι ούτε Βουλευτής ούτε Υπουργός. Όταν η ζυγαριά γύρει πως την επιλογή του να είμαι κάτι παραπάνω από ένας απλός ψηφοφόρος θα το κάνω», δήλωσε ο κ. Ξυνίδης στο thrakitoday, σημειώνοντας ότι ο ίδιος βρίσκεται «σε μια πραγματικά πολύ δύσκολη προσωπική στιγμή σε σχέση και με τον δικό μου προσδιορισμό για το εάν θα είμαι στην επόμενη ημέρα».
Από την Ξάνθη, όπου και συμμετείχε στις εσωκομματικές διαδικασίες για την εκλογή νέου προέδρου στο ΠΑΣΟΚ, ο αναπληρωτής υπουργός τόνισε ότι «το ΠΑΣΟΚ πρέπει να έχει επόμενη ημέρα και να συνεχίσει τον δρόμο του και αυτό κάνω και εγώ σήμερα εδώ», παρά τις δύσκολες συνθήκες και την πικρία του κόσμου από της επιλογές που έγιναν ή τις αδυναμίες που έδειξε η διακυβέρνηση Παπανδρέου.
Αναφερόμενος στον Ευάγγελο Βενιζέλο, ο κ. Ξυνίδης σχολίασε ότι αυτή τη στιγμή «είναι το μοναδικό πρόσωπο μέσα στο ΠΑΣΟΚ που μπορεί να εκφράσει την επόμενη ημέρα και ως εκ τούτου κανένας δεν μπορεί να είναι ενάντια σε αυτό».

http://www.newsbomb.gr/politikh/story/121687/s-xynidis-den-tha-meteho-stin-epomeni-mera-toy-pasok

Δεν υπάρχουν σχόλια: